Časté dotazy k objednávkám
Expedice a termín dodání
- Doba potřebná pro zpracování objednávky je obvykle 3 - 4 pracovní dny od přijetí objednávky.
- V případě úhrady bankovním převodem 2 - 3 pracovní dny od připsání platby na bankovní účet.
- Termín doručení všemi dopravci je zpravidla následující pracovní den od předání zásilky dopravci.
- V případě osobních odběrů prosíme vyčkejte na informační e-mail informující o připravení zásilky k vyzvednutí na prodejně v Brně.
Jak poznám, v jakém stavu je moje objednávka?
- po přijetí objednávky do našeho systému odesíláme automatický email s potvrzením objednávky a přehledem objednaného zboží. (Pokud tento e-mail nemáte, buď nedošlo k dokončení objednávky, nebo byl zadán chybný email. V tomto případě nás kontaktujte na info@ciperka.cz.)
- jakmile je objednávka připravena k expedici, odesíláme email s touto informací
- jakmile předáme balíček dopravci, odesíláme email s touto informací a také číslem pro sledování zásilky u dopravce
Kde zjistím, za jak dlouho bude moje objednávka zpracována?
- V rámci procesu objednání je přímo v košíku pod seznamem objednaného zboží aktuální termín, kdy bude vaše objednávka pravděpodobně zpracována
- Termín zpracování je uveden také v prvním automatickém emailu s potvrzením přijetí objednávky
Mohu někde sledovat stav své objednávky?
- Pokud jste registrovaný zákazník, můžete sledovat svojí objednávku ve svém uživatelském účtu.